Alltså mina drömmar...

Jäklar vad grym jag är! Nu bloggar jag IGEN, gaaash, detta måste vara some kind of a record i bloggning ju! hehe

Men gud! jag har ju glömt att berätta vad jag drömde om inatt! hahaha så jäkla kul så man dör. Okej det var så här: Fab5 åkte hem till rob. Där stod Linton och målade Robins ytterdörr röd för han tyckte det var bättre så. Fab5 plingar på dörren och rob öppnar. Linton kastar bort målar grejerna och säger att det är alve som målat dörren. hahaa asså det va så kul! ah.. och då kommer robins mamma springandes till dörren med tvillingarna på var sin arm. Hon börjar skrika på robin och säger att det är han som målat dörren...
hahahaa assså gud vad sjuka grejer man kan drömma ibland!



Nu saknar jag alla måste jag säga! Fab 7 är nya grejen tycker jag :)


Jag har btw inte börjat plugga än.

// Fille

Kommentarer
Postat av: Becka

HAHAHHAHAHAHAHA jag dör på dig! Klockrent!!! Dock så kunde du ju tagit en annan bild... Hahahahha

2011-04-03 @ 19:38:07
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0