Black and Yellow..

Är precis hemkommen från spinningen. Idag slår nog fasen allt! Inte nog med att smurfen insisterade på att själv sätta ihop mitt pulsband.. utan dessutom såg jag hur han för fasen stirrade in på oss i spinningsalen.. i 60minuter! hahah alltså jag dör!

Nu ska jag se om jag kan få tag på min kära kusse så jag kan gå upp och lämna lite grejer! Åh btw, så älskar sebbe (min andra kusin) Eminem! Vi är grymma, och han försöker lära mig massa texter... det går änna sådär haha!

åh juste ja! Förrut när jag försökte plugga så blev det reklam på spotify och en låt spelades. Jäklar vad bra den va!... tills jag insåg att det var Black and Yellow .... hahaha min hat-låt! Dör på mig ibland.. aja det är inte någon hat-låt längre iallafall! :) Me like på den!




Fysikpluggandet gick åt helvete btw.. men jag håller alla tummar jag har att det går bra på provet imorgon!

// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0