BRA FELICIA

Yo!
Nu har jag bott hos Danni ett tag och igår kväll var vi ute på långpromenad! (Becka danni har berättat om Punkt nu så vi gick runt och punkt:ade alla hela tiden hahah!)

Sedan vaknade Danni crazybananas tidigt som vanligt men jag fick sova ändå till kvart över åtta! OMG!! ...hehe
Vi gick iallafall ut och la oss på altanen och sedan blev vi kvar där till senare på förmiddagen då hela familjen Danni skulle åka till Knippla.
När jag kom hem bjöd jag in mig själv till mig kära kusin så vi låg uppe hos henne i solen, så himla härligt!

Nu har jag tröttnat på solen.. om man nu får säga så.. Så jag tänkte ta tag i kemin. Jag fattade inte så jag bara stängde boken igen.. haha så typiskt mig! Fast nu ska jag faktiskt försöka läsa på lite om Odysséen och det där så jag är på samma nivå som er andra som kanske har hängt med liiiiiite i filmerna iallafall!

10min senare...
Åt helevete med dom där gamla grekerna, alltså jag orkar inte! Haha hur i hela världen ska jag kunna lära mig allt detta och dessutom kunna analysera. skjut mig

Haha nej, nu ska jag se 8mile igen istället!


// Frilllan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0