Danni terrar med energiprincipen

Nu sitter jag här på vinden.. haha det låter som att man sitter i en låda med massa spindelnät när man säger att man är på vinden typ men aja.. så är det iallafall inte.
haha jag börjar om.
Jag sitter i rummet högst upp i vårat hus och kollar på hockey :)

Har inte pluggat något heller bara så ni vet! men det gör inget eller hur fab5? :)

Daniella har uppenbarligen väldigt tråkigt! har fått crazybananas många sms av henne om energiprincipen och "... s. 159.. tjat, tjat, tjat.." hahaha tjejen har kul! Sedan hade vi lite kul åt autorättningsgrejen när man ska skicka sms. Jag skulle skriva "Ajjjjjjjj" men min mobil tyckte det skulle stå "sjukbomb" HAHAHA wtf liksom!
Och när Danni ska skriva "Jäkla" så tycker hennes mobil att det ska stå "kallhamrade" ... hahahaha guuuush vad kul man kan ha!



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0