FEELS LIKE HOME

Hey you!
Insåg precis hur mycket jag har lyckats hinna med idag! Även fast jag typ somnade vid halv fem inatt lyckades jag vakna vid halv nio imorse och kunde verkligen inte somna om... så vad gör felicia då.. jo, hon går ut och springer! Jättehärligt och det var hur fint som helst nere vid havet! Påväg hem sprang jag vägen om farmor och stannade där ett tag och pratade lite :)
Sedan fortsatte jag hem, och la mig i solen på altanen en stund. Efter någon timme ville Jeppe och sebbe ha mat så då ställde jag mig och gjorde pannkakor, mmm så gott!
Efter det la jag mig i solen igen och pratade i telefon, frickin awesomeigt!



Nu ska jag fortsätta chilla på livet

PEACE

// F


Kommentarer
Postat av: hanna

fett snygg åå såånt!!

2011-04-19 @ 23:06:39
URL: http://elsahanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0