F.Y.Y.F.F

Å så skoj det var att träffa alla igen idag! Dock är vi nog allihopa väldigt stressade inför den där jäkla analysen i svenskan imorgon... det känns riktigt bra faktiskt.. Naaaaaat!
"Jämförande analys och egna reflektioner av Odyssén och Oh brother were art thou" Imorgon ska jag alltså analysera och jämföra två filmer som jag inte ens har sett! hahaha så jäkla klantigt att jag inte tittade på filmerna på lektionerna... FuckYouYouFuckingFuck analys!

Jag kanske kan bryta armen eller något så jag slipper skriva... nej inte armen men lillfingret kanske funkar! Får se hur det blir med det där.



Haha gosiga tjejer!

// Felicia

Kommentarer
Postat av: rebecka

Du e såå söt! Men det kommer gååå bäääääääääst!!!!

2011-04-26 @ 20:09:39
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0