Gaaash på mig ibland

Sådär, nu är jag hemma!
Träffade på min kära farmor påväg hem från bussen... hon sa att hon har insett att hon börjar bli gammal nu sa hon, haha så söt är hon ibland. Hon har varit gammal ett bra tag, fast det märks på henne mer nu.. så hemskt.

Aa och så ringde mamma, och jag var the perfect daughter (som vanligt... naaat) och följde med henne till affären för hon ville ha sällskap.. haha så jag bara slängde in väskan hemma och en promenad till affären senare.. står jag och mamma där i affären och bara tittar.. vi har ingen aning om vad vi ska köpa. haha så kan det gå!

Nu kom pappa hem så jag ska gå och vara social.. herre, vad händer med mig! hahaha



haha japp, här kommer "utan tröja"-bilden igen!

Ha en grym helg nu!

// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0