HAHA SÅ KUL MAN KAN HA DÅ

nu ligger jag här som världens loner.. fast det är rätt skönt faktiskt, bara ta det lugnt efter mardrömsveckan!
Jag håller btw på att dö.. fluffets dikter, insåg precis hur extremt kul det är.. HAHAHAHA! Undra vem han syftar på.. blir ju lite nyfiken måsta jag säga. 

"My heart fill with love when i wake up never to you every morning.
I love to see that gleaming silly smile and the way your laugh makes my heart over fills with warmness.
I dropp deep into my heart im next to you in bed and you whisper the immortal words- I love you.
But i love you true, and it will stay with you for ever.
Or will one day, I will wake up alone in my room, no you, no smile, no love at all. "

Jag dör.

// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0