HAN CHILLAR PÅ´RE

Nu har jag tränat! Idag jobbade inte smurfen men däremot jobbade en ny kille! hahaha nya smurfen säger jag bara, fast väldigt mycket biffigare... han får från och med nu gå under namnet Hulken. 

Bara så ni vet har jag fortfarande inte skrivit klart svenskan och jag bara skjuter upp det hela tiden! Äsch jag tar tag i det där ikväll. Nu ska jag fortsätta nörda The Kids. Jag kan inte göra två saker samtidigt ni vet... typ. För tillfället känns det som en ganska bra ursäkt till att inte fortsätta på svenska analysen. Eminem går före skolan.. sorgligt!

Idag har jag dessutom fått ett livstecken från allas vår eminem-älskare Robbie! Jag skulle hälsa till Gudrun att han "chillar i la piscina". Vilket jag självklart gjorde. Gudrun älskar Robin och jag skulle hälsa tillbaka att hon ville åkt med honom och att hon är sååååå avundsjuk. HAHA

Imorgon är det redan fredag, veckan har varit helt upp-och-ner! Men just nu är det fortfarande torsdag och jag måste skriva svenskan... Fast inte riktigt än



// Fillefilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0