Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket så att jag hatar mig

Nu ligger danni här i mitt knä, håkan på högsta volym och solen skiner! Robin och Alve kom, efter många om och men, hem igår... fast Alve skar sig i handen på någon jäkla gren... haha klant!

Om någon timme ska jag träffa Johanna, å så skoj! 

                


                "Det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans
                 Du kan sluta dina ögon och aldrig känna dig ensam
                 Och alla vill väl ha dig nu Dom har ju väntat på det här
                 Och jag hatar att jag älskar dig Och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig"


// Fillefilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0