NOSSEBROOOOOOOOOOO

Godmorgon!

Det är pissväder men det gör inget! Idag ska vi ju till Nossebro, fy fasen vad skoj!
har precis packat klart allt... med allt menar jag verkligen allt. Har för fasen med mig grejer för flera veckor typ! Braaaaa frilllan..

Nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå så jag kan gå till el busso... kommer ju förmodligen sluta med att jag går för sent så jag får springa tilll bussjäveln iallafall! haha^^
Hmm.. kanske ska gå nu så jag slipper det.. min väska väger nämnligen en hel del.. fast då måste jag ju stå och vänta på bussen i typ en kvart! haha i-landsproblem!
Och så har jag lite funderingar på om jag ska ta med el umbrella också... lite jobbigt att gå och bära på... nej inget paraply för min del.. hahha nu kommer det säkert ösregna bara för det! Aja det går inget, frillan är på topphumör idag!




Jäklar nu måste jag spinga till busshelvetet iallafall!

Hejdå!
// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0