Red Riding Hood

Oj vad mycket jag har hunnit med idag! Först kom två av mina favorit tjejer hit, Becka och Danni! Vi låg och solade på altanen och åt glass, så härligt!
Sedan var det släktmiddag som gällde.. kan ju bara tillägga att det var så stelt så jag inte ens kunde sitta kvar vid bordet! haha alldeles knäpptyst! *dör*
Efter det åkte jag, Emelie och Lisa in till el stado och gick på bio. Så himla mysigt och filmen var faktsikt ganska bra! Extrem Emelie film med massa varulvar och sån shit men den var bra ändå! haha
När vi sitter på bussen påväg hem upptäcker jag att jag ska av nästa hållplats så jag ställer mig upp och kramar och lisa och emelie. Sedan inser jag att jag glömt trycka på stopknappen så bussfan stannar inte... hahaha alltså vi dog! så jag fick en lite längre promenad hem om man säger så.. Jäkla tabbe-barn


Nu pratar jag med Robbie och vi kollar på någon jäkla film som han tydligen mådde illa när han såg sist... kul!

Tack för en grym dag allihop!
// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0