SHE IS LIKE A GIRL

Idag har jag inte pluggat matte och inte skrivit på historian.. bra!
Imorgon bitti ska vi springa på gympan.. hahah yaaay! jag känner verkligen att det går bra nu!
Hälften av klassen kommer ju skolka men jag ska vara duktig och kämpa på. (becka vi går om man kan!) haha^^
Idag har det egentligen inte hänt så mycket. Jag tog en sväng till friskis och sedan har jag mest pratat i telefon hela kvällen.. inget plugg överhuvudtaget med andra ord! Men kemi provet gick ju bra! Åh vad grymma vi är fab5!
Kan ju bara tillägga också att becka sjöng I´m like a bird otroligt fint idag.... I´m like a girl... bird...girl eller hur var det nu becka??  haha!
Nu är det kvällen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0