stål-danni

Nu tvingar danni och hannabanana mig att blogga och jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.... Kan ju kanske tala om att mami hade ett litet snack med mig i bilen imorse när vi hörde om valborg, ungdomar och sprit på radion. Haha jag bara satt och väntade på att hon skulle säga något när inslaget om valborg var över. och mycket riktigt säger mamma -"du... kommer det vara alkohol och så imorgon eller?" HAHA det va fan kul! Jag sa precis som det var och det verkar om att jag får gå bort imorgon iallafall! awesomeigt vaaa

Hannabanana sitter och berättar om veronica maggios nya skiva som tydligen är asbra! Jag och Danni har glömt de där jäkla papprerna om utvecklingssamtalet! .... bra! Nu kom becka och tog tillbaka hennes dator, danni har lånat den och kollat på alla hemliga foton! HAHA


 
Tänk vad mycket som hinner hända på en morgon...

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0