Time to pretend

Godmorgon!

Nu sitter jag här i skolan som värsta lonern.. haha alltid så tidig! Hade tänkt hinna plugga lite fysik nu på morgonen i skolan men de har inte låst upp än så nu sitter jag i trappuppgången... haha mobbad tjej!
Idag har vi fysikprov... jag har knappt pluggat något överhuvudtaget men det ska nog gå bra! Vi har historialektion också... har jag börjat på inlämningen om anda världskriget som ska in nästa vecka?
.. nej det har jag verkligen inte! FML

Hahaha aja efter denna mardrömsveckan med kemiprov på fredag kan man pusta ut! .. typ... eller nej det kan man ju verkligen inte! Måste ju skriva historiaskiten! åh.. FOL

Jaaa nu kommer någon och öppnar! Everybody say we-ho! hahaha :)
.... fuck det var ingen! hahaha





Åh nu lyssnar jag på time to pretend! Den var allt längesen ni :)



// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0