UNDER PRESSURE

Dagen har varit ganska så väldigt grym kan jag säga, och bättre blir den!
Imorse var jag uppe med tuppen för jag skulle till el friskis, så himla skoj men jobbigt! mina ben verkligen skakade efteråt haha! Sedan la jag mig på altanen i solen och bara allmänt chillade på livet. Bara för att jag kan liksom

Alldeles strax kommer Lisa hit, hem till mig och mitt extremt stökiga rum men jag orkar inte riktigt bry mig faktiskt... eller jo jag bryr mig visst. Kanske ska ta bort alla kläder som täcker hela min säng och alla vattenglas som står på byrån. Jag får se

Jag och Lisa ska iallafall fixa iordning oss. Det är ju valborg trots allt. Även fast jag precis som hannabanana tycker att valborg är väldigt överskattat kan det nog bli helt awesome ändå! Jag, Lisa och resten av the gang ska till floda av alla ställen.. floda liksom haha! Men jag är övertygad om att det kommer bli hur kul som helst med massor av nya människor!

Jag och Danni hade extremt kul igår kan jag ju bara tillägga! HAHA mushface



// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0