Alla svenska män i Sverige

Jobbet gick bra! Jag och Danni lyckades undvika davve, yeeeah mission accomplished!
Rebecka sa fel när hon ringde till en och sa att hon skickar ut paketet till alla svenska män i sverige, hahaha herregud vad vi skrattade!
Dessutom sa jag och danni upp oss idag. Tråkigt men det kommer aldrig funka med skolan..
Aja, vi har två veckors uppsägningstid så vi jobbar ju ett tag till hehe!
Påvägen hem köpte jag och danni hur mycket godis som helst.... jesper har redan ätit upp halva mitt, just for the record.
Nu ska jag tydligen hjälpa honom med läxor.... KUL
KATISCH!
// Fille

Kommentarer
Postat av: danniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

HAHAHAHAHA REBECKA !!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHaHa <3

2011-08-28 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0