IMSE VIMSE SPINDEL

Jag och jeppe fångade VÄRLDENS STÖRSTA spindel i hans rum!!!!!!!!!! Okej, det va inte världens största men stor va den! Fy faaaaan
Helt ärligt va det inte denna spindeln....
Denna lilla håriga vännen hittade linnea och sebbe hos dom. Eftersom vi bor grannar är jag ganska säker på att den vi fångade måste vart typ kung över alla spindlar här på berget eftersom våran va ännu större!
Den va extremt jävla as-äcklig iallafall!!!! Waaaah jag hatar spindlar
Nu kommer jag inte kunna sova på ett tag... FML
// felicia

Kommentarer
Postat av: linnea

Haha, Sebbe hittade en till på sitt rum dagen efter han hitta den där. Dom kommer från vårt förråd där dörren är stängd 363 dagar om året. Mys. Vi öppnade den dörren härromdan

2011-08-28 @ 22:17:56
URL: http://villdublimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0