UNDER PRESURE

Idag har vi lärt oss att:
-Nossebro alltid varit kompakt, hahaha
-Fysikläraren kan verkligen inte säga r, vilket ledde till att jag och Danni skrattade så vi grät på fysiken idag
-Fluff ska ta med alla sina dikter på datorn imon för han säger att jag vill läsa dom
-Rebecka är efterbliven
-Det är inte bra att jobba som telefonförsäljare för jag har ingen röst kvar
-Rebecka skriver romaner på chatten
-Danni:s mamma kan ha mina primeboots till jeanskjol, haha så jäkla skön
-Man missar bussen om man heter danni och frillan och vill in på bk och äta middag vid 22
Bara så ni vet:
-Gick skolan bra. punkt
-Jobbet gick också bra (om man bortser från David). punkt
-Gillar Behnam fortfarande mina armar.
-Mamma är lite efterbliven och ville ringa en viss annan mamma. Jesper skällde ut henne. BRA
-Så ska jag äta middag med marcus i stan imon... han åker till usa på söndag, ett år. inte ok
-Vi har sovmorgon imon! YEEEEEEEEEEY
-Jag är cptrött och sitter och skrattar åt att jag inte kan stava npgot rätt till becka på chatten
Godnatt nu!
// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0