u messed me up

Nu har jag och Lisa varit och tränat, wehooo! Jätteskoj men eftersom min träningsvärk från igår inte var att leka med kändes det ju en del...

Fick för mig att det va dax att starta igång skoldatorn som jag inte använt på nästan hela sommaren! Den levde, yeeeey!
Satt däremot i över 5min och försökte komma på vad lösenordet för att komma in på datorn.... Efter ett tag kom jag på det. Jävla piss helvete

Okej flippade lite där men nu ska jag byta lösen!
Åh det finns massssooooor med roliga kort från ettan på denna datorn!





































Åh vad jag saknar allt!

Nu ska jag återgå till min FANTASTISKT ROLIGA matte....

// Feeeeelicia


Kommentarer
Postat av: bex

HAHAHHAHAHAHAHA FYFAN VAD FULA BILDER!!!!! DEN ANDTRA VAR JU VERKLIGEN INTE OKEY! HAHAHHAHHAA DÖÖÖÖR

2011-09-01 @ 00:00:59
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0