Gucci Girl

Hann inte blogga igår, var heeelt slut när jag kom hem från hockeycafét och somnade nästan direkt.
Vi gick iallafall till eh på morgonen för biologin var inställd. Det var trevligt! Finns fler kort därifrån men det funkade inte att ladda upp dem så ni får klara er utan.
Sedan flätatade vi ihop hanna och beckas hår. hahaha
Insåg efter ett tar timmar att mina fucktards bytt mitt namn på fb....
Måste seriöst börja logga ut från fb på mobilen hahaha
Efter skolan var vi på handledning och sedan stannade jag med robin och fanny. Sedan åkte jag till hockeycafét. Sådär, det var min dag!
Idag har vi sovmorgon så nu ska jag väl åka mot skolan. Ha deeet!

Kommentarer
Postat av: latte girl

FELICIA GUCCI SKOLKARE LUNDGREN

2011-12-08 @ 10:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0