Ooopsi

Nu är matteprovet gjort. Så himla skönt!
Vi slutade efter provet så jag har varit hemma ett tag. Fick för mig att jag skulle baka så nu sitter jesper och äter upp en helt plåt med kärleksmums. (Hatar ordet, måste bara säga det haha)
Om någon timme ska jag och Lisa träna och ikväll kommer Amanda hit.
Nu gör jag absolut ingenting, ska gå ner och se om det finns någon kaka kvar!
Juste det är Lucia! Glad Lucia.. eller vad säger man? haha man kanske inte säger något. Så borde det vara.
Hahaha nämen nämen, titta vad jag hittade

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAH ÄLSKAR TJEJEN TILL VÄNSTER OM DIG MED HALSDUKEN RUNT MIDJAN! längesedan jag såg så söta ungar asså

2011-12-13 @ 21:29:38
URL: http://hannaelsa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0