tvåtusenelva

Känns så himla mainstream men aja, nu kör vi. 2011
Jag och min kära mamma åkte till Kanarieöarna, stööört skönt att komma bort från all snö! Jag och big mama bråkade inte på heeeela veckan, den är ju sjuk.
Vi kom igång i skolan och var ju riktigt duktiga där ett tag, med Hanna och hennes gröna plus!
Ramis fluff växte och växte...
Jag och Johanna lyckades komma varandra ännu närmare om det ens var möjligt.
Jag och D  också förstås. Åh bara älskar bilden!
Becka porrade till sig ordentligt
Årets första dopp!
Alve tog på dig den snyggaste skjortan han kunde hitta...
Vi blev palladium gänget
Jesper blev min buddy
Vi klarade oss igenom ettan och taggade ett långt, skönt sommarlov
Jag och Linnea jobbade haha
Mallorca resan var ju hemsk när jag var där. Fy, ville verkligen bara hem. Nu när jag tänker tillbaka på det var
det ju vääääldigt skönt och bra att komma hemifrån lite. Men ändå!
Vi blev duktiga telefonförsäljare...
Sedan var det dax för skolan igen
Barca var ju heeeelt grymt!
Sedan blev helt plötsligt denna bilden roligare än skolan och alla blev för jäkla trötta på alla terminsprov
Så, to sum up blev kanske inte 2011 så bra som jag hade hoppats. Samtidigt har jag lärt mig så sjukt mycket. Man lär sig av sina misstag, släpp det och gå vidare.
Nu taggar jag nytt år fullt av nya möjligheter, nya människor, nya misstag och nya katastrofer. Detta ska bli det bästa året ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0