Damn it, Barbra Streisand som vanligt

Packar för fullt i sista sekund precis som vanligt! Har inte riktigt fattat att det är imorgon vi åker. Mallorca here we come! Men fuck att jag inte är klar, tabbe-barn

Jag och Danni har iallafall varit på gothia invigningen och tittat på när becka dansade (fast vi såg henne inte hehe)
I vilket fall som helst hade vi jättekul! Kommer sakna alla like crazy ju... fast det är ju bara tio dagar!

Jeppe sa till mig häromdagen att han funderade på att snagga sig. Jag trodde han skojade och skrattade lite medan jag slog honom på armen. Vem tror ni inte står där i hallen när jag kommer hem med 5mm hår på huvudet om inte min kära broder.... fuck him

Nu måste jag packa klart! Ska försöka blogga imorgon innan jag åker. Ha det grymt sålänge!






// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0