La gente esta muy loca

Tiden star typ still har.
Vadret ar fortfarande inte det basta
Pappa fortsatter imponera med sin engelska
Jesper ser fortfarande ut som ett skinhead
Vi tranar fortfarande lika mycket
Eller jo, en sak har faktiskt forandrats! Jag ar krafta... yep, frillan lyckas branna sig i det daliga vadret... alltsa fick vi liiite fint vader idag men jag va sort of lite for mycket sjostjarna (hahah danni jag vet att du skrattar)

Jag tycker det ar lite jobbigt att ni formodligen inte ser vad jag skriver... jag ar inte sa teknisk sa jag kan fixa de svenska bokstaverna u knooow. jag kan daremot gora massor med ñññññññññññññññññ och ÇÇÇÇÇÇÇÇÇÇ , score!

Imorgon ska vi byta hotell, vet egentligen inte varfor men det var tankt sa fran borjan. Mamma och pappa blir tydligen for uttrakade om vi ar pa samma stalle for lange. Aja det blir sakert bra dar med!

Ha det gott sa lange!



// Felicia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0