Pappa är bra ibland

Jag och pappa åkte till frölunda torg. Han ville till systemet men den största anledningen till varför han ville åka var nog att han ville slippa mamma. Hon är alltid så jäkla arg när hon städar haha!
Jag hängde på honom, vägrar vara hemma med mami ialllafall.
Jag fick två linnen av pappa också, så jäkla braaa! Tack pappa <3
Kan ju också tillägga att pappa var så mycket "min pappa" som det bara gick idag. Pratade med ALLA, spelade musik på högsta volym samtidigt som han hade nere rutorna och tutade på i princip alla som vi åkte förbi... haha jag och jeppe kommer bli precis som honom när vi blir äldre! HAHA FML
Danni ville se dem så nu fick de väl komma upp på bloggen då! Ha en skön fredagskväll everybody say wehooo
// Felicia

Kommentarer
Postat av: dannniiii

du är så jäkla söt ! fina linnen ocksåå :))))))))))))))))))))))))))))))) <3

2011-07-01 @ 20:57:15
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0