THAT´S WHAT SHE SAID

Idag har jag och Linnea lärt oss massooooor på jobbet. Han som typ är mobbad heter tydligen Robert och den enda personen han pratar med på jobbet visade sig vara hans mamma! Haha asså vi dog. Linnea satt efter flera timmar och sa fortfarande att hon inte kunde smälta det. haha
Dessutom är vickiboiiii inte mer än fyra år äldre än oss iallafall, satsaaaaa!

Nu har jag varit och tränat. Ikväll ska jag göra absolut ingenting eftersom mina föräldrar vill att jag ska ha tråkigt... hehe nejdå, men dom tycker jag ska "chilla ner lite", hahaha älskar när de försöker använda våra ord. Mamma sa btw "banga" häromdagen....
I vilket fall som helst tycker de aldrig att jag är hemma och att jag måste börja prioritera. Det är ju precis det jag gör. Men aja, jag är hemma ikväll så blir pappa nöjd, om det nu går.
'
// Frilliz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0