Tysnaden som uppstår när alla på jobbet inser vilka vi egentligen är

Ni skulle varit med idag asså. Dagen började med att Mikael aka Linneas pappa aka min farbror, faktiskt följde med in till den avdelningen där ingen pratar med oss. Haha de sitter och tar det lugnt som vanligt och han kommer in. Mikael är alltså vd på företaget. Alla reste sig upp och började jobba! Så himla roligt!
Sedan följde han med oss till blockproduktion där vi brukar jobba nu. Det blev alldeles tyst när de insåg att vi kände vd:n....  Vi är hans hemliga spioner typ ju, har koll på allt och alla! asbraaaa
Juste ja! Min fina danni kom till oss på rasten och gissa vad jag fick!
Danni snodde mitt F för flera månader sedan så ett D till mitt armband blir ju huuuur bra som helst! <3
// Felicia

Kommentarer
Postat av: linnea

"bara för att du kollar på 16 åringar"

2011-07-13 @ 18:55:16
URL: http://villdublimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0