JUST CHILLIN'

Tjaaaa!
Det är rätt bra har på mallorca faktiskt! Familjen träningsnarkoman aka övriga Fam.Lundgren börjar jag få lite panik på. Visst man ska träna och så men när det är hundra grader varmt vill man kanske inte promenera, springa, spela tennis, cykla och vara på gymmet hela dagen... Okej nu överdrev jag kanske lite men ni fattar grejen! Jag och Jesper har iallafall spelat tennis varje dag och det ska vi väl förmodligen fortsätta med, så himla kul fast helevete vad varmt det är!

Maste bara saga en sak. Pappas engelska.... hahaha!
Det började redan på flygplatsen nar han sa "-Yes, everybody is with" när han menade att alla var där. Haha och det blir bara värre och värre!
Jag och städerskorna är bf bara för att jag faktiskt pratar spanska med dom, haha awesomeigt vaaa! Mamma och pappa blir lika arga varje gang städerskorna inte fattar deras kassa engelska och bara pratar spanska så kommer jag in där och tolkar. Herregud, gudrun skulle varit stolt!

Nu har ni fått en liten update iallafall, hoppas allt är bra där hemma och det ska regna här bara så ni vet.

Ha det gott <3













Jag saknar alla redan!

// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0