LOVE

Frillan är ju på Mallis och jag har lovat att gästblogga så nu ska jag göra det !
vet ni vad jag tänker på varje gång jag går in på Frillans blogg ? haha jo det är det där jävla patetiska blogginlägget om att " vissa inte är glada för felicias skull " det är bara så jävla efterblivet att skriva ett helt blogg inlägg om det ... är det något så spill it lixom ! HAHA skrattat så sjukt mycket åt inlägget !!
ajaa nu fick jag det sagt iaf .
Felicia har det bra där borta iaf ! hon hälsar att , träningsnarkomaner aka lundgrens tränar 24/7 , cykling , tennis och gym ! as go mat e de också ! hehe japp där fick ni en update ! hon är as brun också men det fattade ni väll säkert !
saknar och älskar mitt F så mycket så att jag dör ! bara 7 dagar kvar :)))))))))))))
XOXO DANNI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0