we feel how we feel inside

Nu är jag hemma! Flygresan gick.. öhm... helt okej! Jesper spillde cola över hela mig, vi var stöört nära att missa planet från frankfurt där vi mellanlandade och pappa var ganska så väldigt arg hela vägen! Haha dessutom har mammas väska kommit bort, så klockrent!
Men ey, det kunde ju gått sämre. Vi hade ju faktiskt kunnat missa planet och alla väskorna kunde ju varit borta. Så det är braaa!
Ingen fara på taket , som min käre farbror hade sagt.

Aja nu är jag hemma iallafall och jäklar vad skönt det är att ligga i sin egen säng!

Imorgon ska jag, becka och danni till nossebro-tjejen! yeeeeey



Nu måste jag sova! Natti Natti

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0