ALL DAY, ALL NIGHT

Nu har jag äntligen fått den där handledarkursen inför körkortsgrejen avklarad! Så jäkla segt va det fast hon som höll i det va rätt rolig så det gick faktiskt att lyssna på henne i över 3h, galet
Efter det kom Danni och Becka hit! Älskar dom så himla mycket, vet inte vad jag skulle göra utan dom!
Imorgon ska jag till Leksand..känns jäkligt segt om jag ska vara helt ärlig, jeppes konfirmation liksom, jippi! Dessutom ska farmor åka i våran bil. 8h i samma bil som farmor, åh herregud haha!
Fast jag pratade med Amanda idag så jag ska träffa henne, Marcus, Erik, Ludwig och massa andra av deras kompisar imorgon kväll så det ska nog bli för jäkla bra i Leksand iallafall!
Nu ska jag chilla lite på det och njuta av att jag är ledig från jobbet imorgon haha^^
// fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0