VICKEBOOOOIIIII

Nu var första arbetsveckan äntligen klar! Jag är helt död, det är jobbigt att jobba!
Victor är för jäkla skön iallafall så jag och Linnea klarar väl oss ett tag till där borta på blockproduktion...



Saknar Dannebanne lite med...

Danni du är så himla fin och du har så sött glin .
Vi har så roligt ihop , speciellt när vi hänger på coop .
NPB skriver roliga lappar, vi dör av skratt och sparar dom i mappar.
Du har så fin pool, det är grymt att hänga där när det är sol .
känn dig utnyttjad tjejen men jag älskar dig , det är det som är grejen .
" vill ha dig i mörkret hos mig " är helt klart våran grej !
så jävla kult nästan lika roligt som att du så mycket gillar gult.
Orkar inte riktigt rimma mera en annan dag kommer det flera!
" pill pill tugga tugga " jag fucking dör ! säger vi båda i kör.
Puss på dig älskade Daniella den snälla <3

// Frillan


Kommentarer
Postat av: linnea

ska länka detta inlägget till vickebooi

2011-07-02 @ 11:50:53
URL: http://villdublimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0