Awesomeness

Idag har jag och Johanniiii bakat, pratat, bakat och pratat lite till! Vi gjorde en cp-god kladdkaka men massor med choklad och hallon, av någon konstig anledning blir det alltid bra när hon är med! (Hon är typ värsta konditorn...) Efter det bakade vi någon kokosgrej som pappa har gått och ätit på hela kvällen medan han säger tyst för sig själv: -"Detta är ju inte bra egentligen..."
haha jag tröstade honom men att det faktiskt inte var så mycket socker i. Han såg lättad ut och fortsatte smygäta... Mobbad familj, hej!

Sedan kilade jag och Johanna till träningen där vi fick pratat lite till! haha vi hinner ju aldrig träffas längre, dumma oss...

Det var egentligen tänkt att jag skulle sova hos henne men jag var tvungen att snacka med Dannebanne så det blev liksom lite för sent sen.



// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0