blogg reeeejp á la dannii

Eftersom Felicia rejpade min och Rebeckas blogg så tar jag mig friheten att rejpa hennes

MOHAHA !

Inte för att jag vet vad jag ska skriva men här får ni några rader!


HHAHA och det där med " tills döden skilljer oss åt " är så våran grej ... haha och när vi gifte oss för femtioelfte gången i kyrkan igår , det var as kul !

Om du bara visste hur glad jag är över att jag har dig i mitt liv!
Det finns inga ord som någonsin kommer beskriva hur mycket du betyder för mig. Du är min klippa i alla lägen, vad vore jag utan dig?

Jag har alltid så himla kul när jag är med dig och du gör mig alltid glad . Med dig kan jag vara mig själv och det är jag jätte glad för.


tack och hej leverpastej

XOXO DANNI


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0