FELICIA-TAN IS BACK

Igår låg jag och Danni vid poolen HELA DAGEN.... Danni-&Felicia-tan are back!. Haha alltså vi var så röda men som tur är har det lagt sig tills idag så jag ser inte ut som en jäkla kräfta längre! yeeeey
På kvällen åkte vi hem till Robin. Han hade väldigt kul åt att jag var lite röd...
Haha i vilket fall som helst hade vi jätteskoj och vi har ÄNTLIGEN varit hemma hos rob, detta är fan stort ju!
Vaknade vid 8 i morse av att robin smsade mig. Jag gick upp, han skulle lägga sig. Ja, allt är helt upp-och-ner, precis som vanligt!
Pappa köpte riktiga solstolar igår så nu idag, när det är så fint väder kunde felicia-tan inte riktigt hålla sig därifrån. Egentligen vet jag att jag borde plugga kemi så jag la mig ute och gjorde det. Sedan blev det alldeles för varmt... (för att plugga alltså haha) så nu är jag nästan lika röd som igår igen. Nu ska jag gå och smörja in mig och kanske sätta mig i skuggan, ja det låter som en väldigt bra idée!
// Felicia tan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0