gud förlåt oss våra synder så som vi förlåtit dem som står i skuld till oss

Vet ni vad jag har gjort idag?! Felicia aka Fille, Frillanprillan, Cecilia, Cissi, Frillefrille, Frillan, Bambi (kärt barn har många namn) har lagat middag till toda la famlia. Tyvärr var det inte speciellt uppskattat då jag tydligen tagit fel ris och glömt ha i en tesked citronsaft KATASTROF. Mamma stod och skällde på mig i köket i typ en kvart för att jag hade lagat middagen. det roliga var ju att hon visste om att jag faktiskt skulle göra middagen innan men när hon insåg allt som jag gjort "fel" flippade hon lite... hahaha lite komiskt!

Åh gud, ni kommer aldrig kunna gissa vad jag och Danni ska göra nu... Vi ska på gudstjänst, hahaha!.... vänta... HAHAHAHAHA

// The frill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0