Jesper ska komma på en rubrik och så gjorde han inte det :PpPppppPPppp

Fy fasen vad roligt vi har haft in da school idag! Jag är dock väldigt hes eftersom jag har dött av skratt ett par gånger idag.
Linton tog min mobil, robbie brottade ner mig och satte sig över mig medan jag tydligen flashade... haha bra!
Sedan gick jag, Becka, Danni, Robin och Linton på stan ett tag och becka köpte en crazybananas fin klänning :) Efter ett tag åkte rob hem för han skulle på student och vi andra köpte glass och satte oss i solen! Ibland är livet väldigt bra bara!




Sociala grabbar


Becka är duktig och "pluggar" (hon skriver av mitt och dannis arbete haha)




Robin och Linton är extremt pro på att göra pappersflygplan...

Nu sitter jag iallafall här brevid min kära broder. Han spelar cod och jag bloggar, dreamteam!
Nu ska vi snart äta middag, pappa grillar, precis som vanligt..
Efter det ska jag träffa the gang! (mamma och pappa var typ okej med det D&R! shocking)

// Felicia

Kommentarer
Postat av: Becka

hehe du är galet bra ska du veta! hehe vad braaa att du fick träffa the gang! ;) <3

2011-06-01 @ 23:39:21
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0