Min favvo

Tjatja bloggen!

Nu är det inte felicia som sitter vid tangentbordet utan denna gången är det hennes favvo Jennifer. Jag vill bara säga lite saker om min underbara felicia. Eftersom jag själv inte har blogg så är det lite svårt att uttrycka mina känslor för denna fantastiska tjej så jag får göra det nu helt enkelt. att säga positiva saker om denna flicka är så himla lätt för dessa saker tar aldrig slut, just nu t ex så stter felicia här bredvid mig och sjunger som den finaste stjärna hon är och om inte det vore nog så har hon gitarren i famnen som hon så otroligt bra kan hantera. jag vet inte var man ska börja men fan jag har känt henne så länge och hon har alltid varit här för mig, hon får mig att skratta men just nu är jag lite förbannad... varför? det är såå här dåraa att hon har fallit för näcken eller jaa typ. tyvärr vill hon inte svälja sin stothet och berätta sanningen till denna varelse. japp vad mer? Hon har hamnat i ett extremt dramamoment och jag blir lite lätt pist off på vissa och jag tycker att alla bara ska vara glada för hennes skull. såå därför får jag vara hennes bollplank som får ta emot alla hennes tankar. inte för att jag har något emot det. jag gilllar denna tjej nämligen extremt mycket. de som inte fattar hur jävla bra hon är och hur jävla mycket bra hon förtjänar här i världen kan screwww you, och de som sårar henne har med mig och göra och jag är rätt såå grov! :):)

braaaaaaa, då va jag väl typ klar här. men iaf felicia, JAG ÄLSKAR DIG, minst sagt. 



Kärlek till er bitcheees från kära lilla mig. // Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0