SCHOOL´S OUT

Bloggandet har ju inte direkt varit på topp de senaste dagarna, livet kom lite emellan!
Nu är det äntligen sommarlov, även fast jag inte riktigt har fått in den där sommarlovs-feelingen än så har vi mååååååånga lediga veckor framför oss! Så jäkla najs vaaa, även fast jag kommer sakna allihop!
Gårdagen började iallafall med att fab5 träffades liiite tidigare och gjorde oss laddade inför dagen, fanta är våran grej!
Därefter skulle vi till kyrkan där själva avslutningen hölls. Sedan låste vi in oss på toaletten... (vi gillar´re)
Efter vi fått sagt hejdå till några classm8es drog fab5 vidare..
Vi käkade lunch på Jensens´och sedan mötte vi upp Alve, Robbie och Linton. Vi var överallt och ingenstans, NK, espresso house, lejontrappan, smågator. Haha kul var det iallafall och Robin köpte masssoooooor med fina kläder.
Ett par timmar senare skulle allas vår workaholic hanniiiii jobba och allas vår träningsnarkoman linton skulle självklart träna.
Jag, Danni, Becka, Robin och Alve åkte till Poseidon där vi satt tills det blev för kallt. Då drog vi oss hemåt.
Danni följde med hem och sedan kom Robin också. Vi tittade på NHL finalen hela natten så jag är liiiite trött idag!
Detta blev ett väldigt långt inlägg och jag har säkert missat massor men idag så har jag och robin iallafall haft ett par kuddkrig, spelat cod och brutit min läpp.
Sedan åkte jag till Danni & Becka som var vid saltholmen, där jobbade vi på brännan lite... hahaha
Frillan went mästerfotograf igår på skolavslutningen så jag lägger upp dem alldeles strax!

// Felicia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0