SKRATTMUSKLERNA GOT A WORKOUT

Idag skrattar vi åt:
* Att jag satt i över en timme och suddade i min mattebok som ska lämnas in imorgon, inga blyerts-sträck kvar här inte!
* Vi skrattar också åt att anledningen till varför jag var tvungen att sudda så mycket var att jag markerat alla tal jag inte förstod... alltså väldigt många
*Att mamma kom in och undrade hur mitt hår kunde vara så platt efter gympan i ösregnet
*Att jag står, 23:30 nere i källaren, och häller vatten på mina rena träningskläder... för att mamma ska tro att jag var med på gympan
* Att jag vattnade min blomma med cola härom veckan och att den inte mår så bra just nu..
Japp, många skratt under en kväll. Nu måste jag gå och lägga mig!
Puss&Gonatt
// Fillefilé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0