MÅNDAGSBARN

Idag har jag, Hanna, Becka och Alve haft väldigt kul i skolan! Dock saknades Nossebro, Danni, Robin och Linton. Gud det märks verkligen när någon i vårt lilla utstötta gäng är borta!

Efter skolan mötte jag och Becka upp Danni och vi tre åkte hem till Becka en stund. Vi lagade mat alldeles själva, eller nej. Rebecka lagade mat (nästan) alldeles själv! Haha duktig tjej!

Nu är jag hemma och ska väl snart börja göra i ordning, i kväll är det party som gäller! hahaha
Min fina Vendela ska iallafall ha fest för hon fyller tant på lördag. Lite jobbigt att alla andra som ska dit förmodligen har sommarlov medan jag ska upp till skolan imorgon. Men men, det ska nog gå bra iallafall!
Åh så skoj det ska bli, hoppas det inte börjar regna på oss!



// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0