Blame Game

okej, nu har jag sovit på saken. Idag ska jag träffa Johanna, najs äree!

Btw så hade jag och min Danni så himla skoj igår, hahaha alltså den gudstjänsten va fan inte att leka med!
vi två plus fyra andra sitter liksom själva med prästen längst fram vid altaret. Alla andra brukar förmodligen gå på sånna där grejer eftersom de var stenseriösa... jag och danni höll på att dö av skratt när man skulle sjunga, jag kunde verkligen inte titta på henne för jag visste att jag hade varit tvungen att gå därifrån om jag såg att danni var lika nära att skratta ihjäl sig som jag!

Varför är allt så himla mycket roligare när man verkligen inte får skratta!

Efter vårat möte med Gud gick vi skrattande till Condeco och sedan drog vi oss hemåt.
Jag var bara hemma och vände, sedan sprang jag ner till mig bästa amanda en stund! Egentligen skulle vi ju titta på film men vi hade en del att snacka om så vi pratade bara istället haha :)

Okej, to sum up var dagen igår grym!
// Frillan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0