Danni-burned

Efter jobbet åkte jag hem till dannipanni. Vi låg vid poolen och danni blev danni-burned... skjorta,kavaj och röda armar, röda armar!
Vi är så jäklans braaa och gjorde ett ganska awesomeigt rim till Robbie..

Robin du är så cool när du ligger i solen på sin stol .
Du är uppe hela natten du måste dricka mera vatten .
Robin du har så många ex men du är vårt lilla kex
Du kallar oss pucko , sluuuut och hora, ta de lugnt annars kan du oss förlora

Eller a, jag skrev det nästan alldeles själv eftersom danni verkligen suger på att rimma hahaha. Jag äger som ni kanske ser.

Lite senare åkte jag till Desse och träffade henne och Johanna. Desse hade de mest underbara berättelser att berätta om Peace&Love. Både jag och Johanna verkligen vek oss av skratt. Fy fasen vad hemskt hon haft det hahaha!



Väldigt gammal bild som jag hittade på datorn nu, jag dör hahaha!

// Fille

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0