VI ÄR DE VACKRASTE JAG KÄNNER...

Dagen började med att jag och Danni råkade missa gympan, fotboll i ösregn... Vi gick och satte oss på espresso house istället och åt frukost. Redan där insåg vi hur extremt efterblivna vi är då vi satte oss vid ett bord som tillhörde ett annat fik... seriöst haha!

Sedan åkte vi till skolan där vi fick träffa resten av våra awesomeiga vänner! Dagen gick snabbt och helst plötsligt är jag, Danni, Becka, Linton och Robin på Fiorucci och ger Rob kläder han ska prova. Efter ett tag åkte jag och Becka med Danni hem där vi cp-ade sönder, precis som vanligt. Vi låg i sängen oc h tog hur fula kort som helst på oss medan vi skrattade så vi grät, haha fan vad vi är bäst!

Jag känner att vi kan bjuda på några av bilderna. Resten ska inte ses av någon. Aldrig någonsin haha


















Okej, nu när ni sett dessa tror ni kanske ni kan föreställa er hur hemska resten av bilderna var. Det kan ni inte hahahaha

// Frillan

Kommentarer
Postat av: Becka

alltså goosh älskar ankbilden! Vi e ju så sjukt snygga så det finns inte!! tack för dagen goding!

2011-06-09 @ 21:30:53
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: danniiiiiiii

HAHAHAHHAA dör ! så skoj verkligen ! <3

2011-06-09 @ 22:13:34
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: hanna

världens goaste tjejer!

SNUYGGA ÄR NI OCKSÅ ;)

2011-06-09 @ 22:31:04
URL: http://elsahanna.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0