VI GÅR NATUR... TYDLIGEN

Dagen började med en rejäl försovning men eftersom supersnabba silver felicia var ifarten hann jag duscha och blåsa håret och ändå hann jag komma till skolan i tid till kemi provet, I´m awesome!

Provet gick sådär... inte så bra med andra ord. Men samtidigt gick det väldigt mycket bättre än fysik provet så jag är glad ändå. Sista provet i ettan, done.

Efter provet åkte vi till Skatås där vi skulle ha massa lekar och tävla mot de andra klassena på skolan. Våran klass suger, på riktigt. Vi kom så sist man kunde komma haha!

Dagens höjdpunkt var ju iallafall när tjejerna vann mot killana i dragkamp, sorgligt!

Nu ska jag på spinning! See yah later

// Fille


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0