allt jag ville var att slippa blogga...

Hej och välkommen till min blogg!
Jag heter Felicia och mina kära klassisar har fått mig att starta en blogg. haha men det blir säkert jättekul!

Nu sitter vi här i skolan och har naturkunskap men aa.. vi sitter och bloggar istället :)
Åå nu ska jag smsa hanna banana, hon ligger hemma och är sjuk, stackarn! Krya på dig <3

Idag har vi haft skridskor på gympan.. Kanske inte riktigt min grej men ändå! Jag trillade inte en endaste gång *stolt*

HAHAHA bra rape danni och rob!
Danni och jag är grymma på isen!



// Felicia

Kommentarer
Postat av: hanna

ÄÄÄÄÄLSKAR ATT DU HAR BLOGG FILLE :D<3

2011-03-03 @ 16:45:10
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0