Armani

Idag spelade jag, Danni och Robin stripp-bubblan... Danni kunde inte spela poker och rob insisterade att vi skulle strippa så aa... stripp-bubblan it is! Vi körde ett tag men när vi upptäckte att vi bara hade 3-4 plagg kvar innan vi var heeelt exposed (montazami style) var det nog dax att sluta spela..haha!

Sedan gick vi till Åhlens City för att Robin behövde smakråd till en ny parfym. Shit vad många goa killparfymer det finns! .. men man blir ju heeeeelt snurrig! Nu har jag robs gamla parfym på ena handleden, det nya på den andra och massa andra helt random parfymer på hela mig! ingen go mix direkt... Stackars dem som var bredvid mig i det proppfulla bussen.. stackars dem!

Robin köpte iallafall en stört go parfym måste jag säga! Armani Armani Armani Armani Armani



// Fillefilé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0