Awesome:igt

Nu lägger jag ner detta.

Helt seriöst, historia har aldrig varit min grej och kommer aldrig att bli det heller. Nej usch och fy, det kommer gå awesome:igt imorgon :) Positiva frillan in da house

Hoppas det har gått grymt för resten av fab5 med pluggandet.. hehe har en känsla av att alla är lika trötta på ryska revolutionen som jag? haha^^
Nej, nu ska jag göra en danni style och lära mig, om historia skiten i detta fallet då, när jag sover. Jag håller alla tummar jag har på att det ska funka!

Denna har jag lyssnat på hela kvällen btw, awesome:ig





Nu ska jag nana.. nej juste! Jag måste platta el fluffo först..

 Godnatt allihopa <3

// Felicia




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0