Blogg-strejk in my heart

Igår hade jag blogg-strejk.. hehe sorry u guys!
Jag, Hanna, Danni och Rob stannade iallafall kvar i skolan igår till typ sju.. pluggade vi något.. nej! Men vi hade vattenkrig! hahah såå himla kul! Danni såg ut som en död råtta och hanna som en blöt hund.. Crazy-appels vad vackra vi var när vi skulle åka hem haha!

Nu sitter jag här i skolan... all alone.. typ, CC och Arabiska land är här också men de vill nog inte prata med mig. Men som tur är kommer väl fab5 snart.. fast inte danni (hon skolkar som vanligt när det är prov hehe^^)
Wiii nu kommer hannabanana.. hon har pluggat lika lite som jag, det går bra nu!

 hehe vi vet att vi är snygga...

//Felicia & Hanna-banana



Kommentarer
Postat av: Rebecka

söööta tjejer!!

2011-03-08 @ 08:16:12
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/
Postat av: danni

gulliga barn ! <3

2011-03-08 @ 13:20:01
URL: http://daniellarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0